۱۳۸۸ مهر ۱۳, دوشنبه

SMS اس ام اس



خوشبخترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت كند .

من ريسمان عشق تو را پاره مي كنم ، شايد گره خورد و به تو نزديكتر شوم .

زندگي زيباست حتي اگر كور باشي ، خوش آهنگ است حتي اگر كر باشي ، محسور كننده است حتي اگر فلج باشي ، اما بي ارزش است اگر ثانيه اي عاشق نباشي !

كوتاه ترين فاصله براي گفتن دوست دارم فقط يه لبخنده !

در پلك هاي چشمانت خانه كردم ، پلك نزن خانه خرابم مي كني !

تو اگر ديدي دنيا برات غير قابل تحمله ، به من زنگ بزن برات طناب دار بفرستم !!!

بيهوده متاز ، كه مقصدت خاك است .

هيچ وقت آرزو نكن جاي كس ديگري باشي ، چون اونوقت جاي تو ، توي دنيا خالي مي شه !

بهترينم اگر دل سپردن به تو يك خطاست ، به تكرار باران خطا مي كنم !!!

هرگز براي خوشبختي امروز و فردا نكن .

از همه چيز گذشتن و به همه چيز رسيدن مهم نيست . مهم از چه گذشتن و به چه رسيدن است .

زندگي چهار پيچ داره : تولد ، عشق ، ازدواج و مرگ . سر كدوم پيچ منتظرت بمونم ؟!!!

دريا ها نماد فروتني هستند !!! چون در نهاد خود كوههايي بلندتر از خشكي دارند ولي هيچ گاه آن را به رخ ما نمي كشند .

بي تجربه متولد مي شويم ، با جرات زندگي مي كنيم ، و با حيرت مي ميريم . تنها چيزي كه فروغش به خاموشي نمي گرايد خاطرات پاك است .


فكر نكني وقتي ازت دورم يعني فراموشت كردم ، نه ..................... فقط دارم بهت فرصت مي دهم كه دلت برام تنگ بشه .

هميشه در آرامش قدرت بيشتري احساس مي شود تا در آشفتگي .

به جنگل سوخته خاطراتم سوگند ، درخت يادت را باغبان خواهم بود تا ابد .

زندگي سه قسمته : اول : تولد با رنج ، دوم : زيستن با غم ، سوم : مردن با آرزو .

يادمون باشه وقتي كسي برامون مي ميره ، اونقدر مرد باشيم كه سر قبرش يك شاخه گل بگذاريم .

اشتباه كردن اصلا عيب نيست ، عيب آن است كه از آن اشتباه درس عبرت نگرفته و دوباره آنرا تكرار كنيم .

بهترين آهنگ زندگي من ، طپش قلب توست و قشنگترين روزم روز ديدار توست .

از تمام داشته هايت خدا را كم كن ، حالا چه داري ؟ به تمام داشته هايت خدا را اضافه كن ، حالا چه كم داري ؟

لبخند هزينه اي ندارد ، ولي عشق و اميد مي بخشه !! با لبخند زندگي كن .

رمز عاشق بودن هر كس فقط اين است : ساده بودن ، ساده ديدن ، ساده پذيرفتن .

گر قصاب روزگار تكه كند قلب مرا . . . مي نويسم روي هر تكه از آن نام تو را .

بخشندگي را از گل بياموز ، زيرا حتي ته كفشي كه لگدمالش مي كند را هم خوش بو مي كند .

ما در هيچ سرزميني زندگي نمي كنيم . منزل ما در قلب كساني است كه دوستشان داريم !

گناهي كه تو را نزد خداوند شرمنده سازد بهتر از كار نيكي است كه تو را به خودپسندي گرفتار سازد .

دانم تو مي داني چه زجري مي كشد آن كس كه انسان است .

در انتظار ديدنت در شهر غم نشسته ام ، دل مرا رها مكن كه عمري دل شكسته ام .

جايي كه چشمان مشتاقي برايت اشك ميريزد ، زندگي به رنج كشيدنش مي ارزد .

دنيا به من ياد داد كه در فراق عزيزان صبور باشم ، ولي به من نياموخت ياد كسي را كه دوست دارم فراموش كنم .

كاش مغز داشتم و مرگ مغزي مي شدم و قلبم را به تو اهدا مي كردم . . . !!!

يادمان باشد عشق متعلق به لحظه هاست و نفرين براي همه عمر ! ! !

هر كس كه دلي داشت به دلدار سپرد ، اين دل نفرين شده ماست كه تنهاست هنوز . . .

هرگاه در وادي زندگي از غروب غم هاي بي عاطفه خسته شدي به ياد من باش كه دلم به ياد توست .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر